Alebo si kliknutím vyberte správy z iného regiónu:
Kliknutím vyberte správy z regiónu:
Balík doplnkov Race Track predurčuje auto skôr na okruh než do premávky.

Dnešná doba príliš nepraje tradičným športovým autám. Éra spaľovacích motorov sa pomaly blíži ku koncu a tie, ktoré zatiaľ zostávajú na trhu, sa musia podriadiť stále prísnejším emisným normám.
Autá sa stávajú čoraz komplikovanejšími, čoraz viac vodičovi zasahujú do riadenia, manuálne prevodovky už sa takmer vytratili. Technologický pokrok sa nedá zastaviť a niet pochýb o tom, že dnešné automobily sú bezpečnejšie ako kedy predtým.
S týmto posunom vpred sa pre mnohých z áut vytratilo vzrušenie. Zvuk motora dnes počuť najmä z reproduktorov, objemy motorov sa znižujú, rovnako tak aj počet valcov.
Mnohí sa obávali, že rovnaký osud postihne aj BMW M3 a M4, no nestalo sa tak. Zatiaľ môžeme s potešením konštatovať, že divízia M je stále vo forme.
Začnime však tým, čo pre mnohých sklamaním bolo, a tým je dizajn. O obrovských ľadvinkách sa toho popísalo už viac než dosť, no nedá sa nespomenúť ich. Dokonca aj predavač na čerpacej stanici sa zvedavo pýtal, či sa nám to auto naozaj páči, alebo je to len vec zvyku.

Získaných území sa už Rusko nechce vzdať.
Film Blonde je horší, ako ste si mysleli.
Na vlasy sa dostanú priamym kontaktom.
Pravidelná dávka víkendového čítania.
Rusi narazili na svoje limity.
Konštrukčne nejde o úplne nový model.
Fanúšikov elektromobilov môže odradiť len cena.
Auto zabalia do fólie alebo nalakujú diely.
Predošlá generácia sa dopredáva s výraznou zľavou.
Najviac noviniek si pripravil Renault.
Ďalšie weby skupiny: Prihlásenie do Post.skSlovak SpectatorAgentúrne správyVydavateľstvoInzerciaOsobné údajeNávštevnosť webuPredajnosť tlačePetit AcademySME v škole
© Copyright 1997-2022 | Petit Press, a.s.

source