Alebo si kliknutím vyberte správy z iného regiónu:
Kliknutím vyberte správy z regiónu:
Jedinečnosť je zaručená, v špeciálnych farbách Chromaflair sa vyrobí maximálne päť kusov za rok.

Loading

Mnohé prémiové značky majú vlastné špeciálne divízie, ktoré sa starajú o špeciálne požiadavky tých najnáročnejších zákazníkov. Výnimkou nie je ani Porsche so svojou divíziou Porsche Exclusive Manufaktur.

Táto divízia iba nedávno predstavila špeciálne vyladenú verziu modelu Turbo S, ktorej výkon sa vyšplhal na viac ako 600 koní oproti štandardným 580. Auto, ktoré je predmetom tohto článku má síce iba 580 koní, no od štandardu má ďaleko.

Na prvý pohľad sa odlišuje výrazným zeleným lakom, ktorý cenu základného modelu 911 Turbo S zdvihne o polovicu. Tento exkluzívny lak totiž stojí 82 645,50 eur. Nové Porsche 911 pritom slovenský importér ponúka za 82 608,33 eur bez DPH.

SkryťVypnúť reklamu

SkryťVypnúť reklamu

Loading

K téme lakovania sa nedá nespomenúť, že automobilka vo svojom cenníku ponúka lakovanie výduchov klimatizácie vo farbe karosérie za 1 213,20 eur. To je samozrejme cena iba za rám okolo výduchu, lakovanie mriežok stojí rovnako. Ak teda chcete mať lakované celé výduchy, bude vás to stáť 2 426,40 eur, chvalabohu je to cena za všetky štyri mriežky.

Aj pri týchto sumách však cena za exkluzívny lak pôsobí absurdne vysoko. Za túto cenu si môžete kúpiť jedno celé Porsche 911 alebo dvanásť Dacii Sandero.

Pre porovnanie, špeciálny lak zo vzorkovníka Rolls-Royce na BMW radu 7 stojí 3 800 eur. Za najdrahší lak v ponuke BMW, ručne leštenú metalízu Pure Metal Silver, si výrobca pýta približne osemtisíc eur.

Prečítajte si tiež: Dvanásťvalcové BMW je pre tých, ktorí za každú cenu chcú to najlepšie (test) Čítajte 

Farba sa nazýva Python Green Chromaflair. V ponuke Porsche Exclusive sú ešte ďalšie tri "chameleónové" farby Chromaflair – fialová, zlatá, a modrá. Pre zaručenú jedinečnosť Porsche vyrobí vo farbách Chromaflair iba päť kusov ročne.

SkryťVypnúť reklamu

Tento lak tvorí až deväť vrstiev farby a tri vrstvy priehľadného laku. Po každej vrstve farby sa pomocou magnetov upraví usporiadanie kovových vločiek v metalíze, aby sa dosiahol žiadaný finálny efekt.

Výsledkom je absolútne jedinečné Porsche 911, za ktorým sa na ulici otočí každý. Ale aj keď farba pôsobí úžasne, nedokážeme si predstaviť zaplatiť takúto sumu za lak. Porsche však napriek vysokej cene určite nebude mať problém za rok predať päť vozidiel v týchto odtieňoch.

Loading

SkryťVypnúť reklamu

Loading

Mnohé prémiové značky majú vlastné špeciálne divízie, ktoré sa starajú o špeciálne požiadavky tých najnáročnejších zákazníkov. Výnimkou nie je ani Porsche so svojou divíziou Porsche Exclusive Manufaktur.

Táto divízia iba nedávno predstavila špeciálne vyladenú verziu modelu Turbo S, ktorej výkon sa vyšplhal na viac ako 600 koní oproti štandardným 580. Auto, ktoré je predmetom tohto článku má síce iba 580 koní, no od štandardu má ďaleko.
Na prvý pohľad sa odlišuje výrazným zeleným lakom, ktorý cenu základného modelu 911 Turbo S zdvihne o polovicu. Tento exkluzívny lak totiž stojí 82 645,50 eur. Nové Porsche 911 pritom slovenský importér ponúka za 82 608,33 eur bez DPH.
Loading

K téme lakovania sa nedá nespomenúť, že automobilka vo svojom cenníku ponúka lakovanie výduchov klimatizácie vo farbe karosérie za 1 213,20 eur. To je samozrejme cena iba za rám okolo výduchu, lakovanie mriežok stojí rovnako. Ak teda chcete mať lakované celé výduchy, bude vás to stáť 2 426,40 eur, chvalabohu je to cena za všetky štyri mriežky.
Aj pri týchto sumách však cena za exkluzívny lak pôsobí absurdne vysoko. Za túto cenu si môžete kúpiť jedno celé Porsche 911 alebo dvanásť Dacii Sandero.
Pre porovnanie, špeciálny lak zo vzorkovníka Rolls-Royce na BMW radu 7 stojí 3 800 eur. Za najdrahší lak v ponuke BMW, ručne leštenú metalízu Pure Metal Silver, si výrobca pýta približne osemtisíc eur.
Farba sa nazýva Python Green Chromaflair. V ponuke Porsche Exclusive sú ešte ďalšie tri "chameleónové" farby Chromaflair – fialová, zlatá, a modrá. Pre zaručenú jedinečnosť Porsche vyrobí vo farbách Chromaflair iba päť kusov ročne.
Tento lak tvorí až deväť vrstiev farby a tri vrstvy priehľadného laku. Po každej vrstve farby sa pomocou magnetov upraví usporiadanie kovových vločiek v metalíze, aby sa dosiahol žiadaný finálny efekt.
Výsledkom je absolútne jedinečné Porsche 911, za ktorým sa na ulici otočí každý. Ale aj keď farba pôsobí úžasne, nedokážeme si predstaviť zaplatiť takúto sumu za lak. Porsche však napriek vysokej cene určite nebude mať problém za rok predať päť vozidiel v týchto odtieňoch.
Loading

Upravené vakcíny chránia pred omikronom ešte lepšie.
Vinník dopravnej nehody nemal záujem uzavrieť novú dohodu.
Možno bude štartovať na troch MS v jednom roku.
Vojna na Ukrajine pokračuje.
Situáciu sme už zažili v roku 2009.
Situáciu sme už zažili v roku 2009.
Nebojte sa privolať políciu, pokutu nedostanete.
Podvozok je stavaný aj na vyšší výkon.
Kategóriu hot hatch posúva na novú úroveň.
Pravidlo spresňuje až dopravný inšpektorát.
Ďalšie weby skupiny: Prihlásenie do Post.skSlovak SpectatorAgentúrne správyVydavateľstvoInzerciaOsobné údajeNávštevnosť webuPredajnosť tlačePetit AcademySME v škole
© Copyright 1997-2022 | Petit Press, a.s.

source