Alebo si kliknutím vyberte správy z iného regiónu:
Kliknutím vyberte správy z regiónu:
Za menej pedálov si nemusíte priplatiť prílš veľa.

(Zdroj: Volvo)

P, R, N, D, prípadne aj S; plus a mínus. Tieto symboly nájdeme čoraz častejšie na radiacej páke – tam, kde sme doteraz vídali hlavne jednotku až päťku, prípadne šestku.

Čoraz viac áut, zatiaľ najmä tých drahších, sa na Slovensku predáva s automatickou prevodovkou. Pri niektorých motorizáciách a modeloch dokonca značky celkom vypúšťajú manuál z ponuky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tento trend k nám prichádza, ako inak, zo Západu. V USA majú tretí, spojkový pedál len tri percentá predaných nových áut.

Prídete len o tretí pedál

Automatická prevodovka v bežnom aute (športiaky so stovkami koní zatiaľ necháme bokom) bola vždy voľbou komfortu. Nedávno ste za to, že si nemusíte radiť rýchlosti, platili vysokú cenu.

SkryťVypnúť reklamu

SkryťVypnúť reklamu

Autá s automatmi boli oproti manuálnym pomalšie v zrýchlení, mali výrazne horšiu spotrebu a pomalé radenie rýchlostí spôsobovalo "ťarbavú" jazdu. Dnes už to však nie je pravidlom.

Dočítajte tento článok
s predplatným SME.sk.
Predplatné si môžete kedykoľvek zrušiť.

SkryťVypnúť reklamu

P, R, N, D, prípadne aj S; plus a mínus. Tieto symboly nájdeme čoraz častejšie na radiacej páke – tam, kde sme doteraz vídali hlavne jednotku až päťku, prípadne šestku.
Čoraz viac áut, zatiaľ najmä tých drahších, sa na Slovensku predáva s automatickou prevodovkou. Pri niektorých motorizáciách a modeloch dokonca značky celkom vypúšťajú manuál z ponuky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tento trend k nám prichádza, ako inak, zo Západu. V USA majú tretí, spojkový pedál len tri percentá predaných nových áut.
Automatická prevodovka v bežnom aute (športiaky so stovkami koní zatiaľ necháme bokom) bola vždy voľbou komfortu. Nedávno ste za to, že si nemusíte radiť rýchlosti, platili vysokú cenu.
Autá s automatmi boli oproti manuálnym pomalšie v zrýchlení, mali výrazne horšiu spotrebu a pomalé radenie rýchlostí spôsobovalo "ťarbavú" jazdu. Dnes už to však nie je pravidlom.

Okupanti posielajú svojich pešiakov na istú smrť, aby odhalili ukrajinské palebné pozície.
Lekári by mali stiahnuť výpovede do stredy večera.
Z Banskej Bystrice odchádzajú niektorí do Zvolena, má lacnejšie bývanie.
O neznesiteľnej ľahkosti bytia v Smere.
Zápase Portugalska s Uruguajom sledujeme online.
Lákať chce výbavou aj ovládaním Google.
Zamrzieť môže spotreba aj infotainment.
Litrový trojvalec prekonáva staršiu atmosféru v každom ohľade.
Z nízkeho počtu najazdených kilometrov sa netreba tešiť.
Mali by sme byť šťastní, že sme zažili vrchol spaľovacej éry, hovorí motoristický novinár.
Ďalšie weby skupiny: Prihlásenie do Post.skSlovak SpectatorAgentúrne správyVydavateľstvoInzerciaOsobné údajeNávštevnosť webuPredajnosť tlačePetit AcademySME v škole
© Copyright 1997-2022 | Petit Press, a.s.

source