pondelok, 29 apríla, 2024

Pozrite sa na najpodivnejšie a najkrajšie francúzske autá z aukcie múzea Mullin

Predný 3/4 pohľad na bielo-modré Bugatti Type 57 Aravis Special Cabriolet z roku 1938

Fotografia : Daniel Golson/Jalopnik

Odhad: 2 500 000 – 3 500 000 USD

Stredobodom aukcie je tento Bugatti Type 57C Aravis Special Cabriolet z roku 1938, jeden z iba štyroch vyrobených a jeden z iba dvoch založených na preplňovanom 57C. (Bugatti vyrobilo celkovo 710 áut typu 57, pričom 96 bolo 57C.) S nádhernou karosériou od Gangloffa bol tento typ 57C dodaný nový pretekárovi Bugatti Mauriceovi Trintignantovi, ktorý bude vo Formule 1 stráviť 14 rokov. mesiacov po dodaní nastúpil Trintignant so svojím novým Bugatti do Grand Prix du Comminges, kde obsadil celkovo 11. miesto.

Po tom, čo Trintignant auto v roku 1947 predal, prešiel niekoľkými majiteľmi, kým ho v roku 2002 kúpili Mullinsovci. Mullinovci ho poslali do Sargent Metal Works vo Vermonte na kompletnú rekonštrukciu na úrovni concours a Trintignant podnikol niekoľko ciest do Kalifornie, aby zabezpečil obnova by bola čo najpresnejšia. Auto bolo dokončené v roku 2005 a v tom roku bolo ocenené ako prvé v triede na Pebble Beach Concours d'Elegance. Číslo podvozku 57768, má motor zodpovedajúci číslam a pôvodnú karosériu.

Tu je to, čo Gooding hovorí o tomto Aravise:

Na konci tridsiatych rokov minulého storočia, ako aj dnes, je málo, čo by sa dalo porovnať s Bugatti, čo sa týka výkonu aj štýlu. Ako originálny typ 57C s motorom so zodpovedajúcimi číslami a exkluzívnou karosériou Aravis ide o výnimočne vzácny a nesmierne žiadaný príklad toho, čo je nepochybne jedným z najväčších predvojnových automobilov.

So svojou ideálnou špecifikáciou, dobre zdokumentovaným pôvodom, dobovou súťažnou históriou a oceneným odborným reštaurovaním predstavuje 57768 príležitosť získať pravdepodobne najlepší príklad legendárneho Type 57 Aravis – majstrovské dielo, ktoré predstavuje stelesnenie Bugatti. značka.

source

Related Articles

NAJNOVŠIE ČLÁNKY