sobota, 27 apríla, 2024

5 najlepších marketingových trendov digitálnych médií v roku 2024 pre generáciu Z a miléniá ukazuje „krízu“ streamovania, silu fandomu a oveľa viac

Na konferencii Variety 2024 Entertainment Marketing Summit sa Andrew Wallenstein, prezident a hlavný mediálny analytik Variety Intelligence Platform, posadil s Janou Arbanas , podpredsedníčkou a vedúcou spoločnosťou Deloitte v odvetví telekomunikácií, médií a zábavy v USA, aby prediskutovali pozadie a témy Deloitte. každoročné trendy digitálnych médií.

Tento rok sa uskutočnil 18. ročník prieskumu Gen Z a Millennial spoločnosti Deloitte. Prieskum analyzuje viac ako 3 500 spotrebiteľov vo veku od 14 rokov a potom sa posiela späť do amerického úradu pre sčítanie ľudu, aby získal skutočný reprezentatívny pohľad na správanie spotrebiteľov.

Päť rôznych tém, ktoré sa tento rok vynárajú z digitálnych médií, zahŕňajú moment križovatky pre streamerov, ako ovplyvňujú ovplyvňovatelia sociálnych médií zapojenie do televíznych relácií, filmov a videohier, nedostatok žien v hrách, nevyužitý potenciál fanúšikovstva a diverzifikáciu americké publikum.

Podľa Arbanasa ľudia minú v priemere okolo 61 dolárov mesačne a viac ako tretina zákazníkov má pocit, že obsah, za ktorý platia, nestojí za to. Spoločnosti proti tomu bojujú zavedením úrovní podporovaných reklamami. "Je to naozaj drahé," povedala. „Osobne cítim, že streameri sú v krízovom stave, pokiaľ ide o angažovanosť spotrebiteľov, a skutočne potrebujú veci zmeniť, inak riskujú, že spotrebiteľov stratia v prospech iných foriem zábavy.“

Pokiaľ ide o hranie, Arbanas povedal, že obťažovanie a šikanovanie sú najväčšou hrozbou, ktorej táto platforma čelí. Pozitívnejšie trendy však vidí v sile vznikajúcich fandomov a diverzifikácie publika, ktoré je obzvlášť silné medzi mladšími demografickými skupinami.

„Ľudia vidia rozmanitosť v sociálnych médiách a chcú túto reprezentáciu vidieť na väčšej obrazovke,“ povedal Arbanas. „Predovšetkým je to niečo, čo mladšie generácie očakávajú, že uvidia na obrazovke, ale za obrazovkou. Chcú vidieť obsah, ktorý napísali a vytvorili rôzni ľudia.“

Dvojica potom diskutovala o tom, aké boli Arbanasove predpovede pre budúcnosť médií a zábavy; Predstavuje si konvergenciu sociálnych médií a streamovacej platformy, ktorá spája preferencie pre televízne programy, kratšie videá a hudbu spôsobom, ktorý by mohol odstrániť potrebu individuálneho predplatenia viacerých služieb. "Verím, že v priebehu niekoľkých nasledujúcich rokov sa spojí vražedná platforma, ktorá bude pre mňa hyperpersonalizovaná," povedala.

source

Related Articles

NAJNOVŠIE ČLÁNKY